OneMinuteMovie in reclameblok

6 augustus 2003, 17:10

De Amerikaanse tv-zender NBC wil kijkers vasthouden door binnen reclameblokken minifilmpjes te vertonen.

Gehoopt wordt dat kijkers de afloop willen zien en niet meer wegzappen, aldus Villamedia dat de New York Times citeert. NBC heeft tien ?spannende en komische? filmpjes klaarliggen, waarin bekende sterren optreden. De 1MM’s (One-Minute-Movies) bestaan uit twee delen van een halve minuut. Het eerste deel eindigt met een cliffhanger. Hoe het afloopt, zou de kijker tot twee uur later kunnen zien in weer een ander reclameblok.

Bron:

http://www.adformatie.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!