OneMinuteMovie in reclameblok

OneMinuteMovie in reclameblok

De Amerikaanse tv-zender NBC wil kijkers vasthouden door binnen reclameblokken minifilmpjes te vertonen.

Gehoopt wordt dat kijkers de afloop willen zien en niet meer wegzappen, aldus Villamedia dat de New York Times citeert. NBC heeft tien ?spannende en komische? filmpjes klaarliggen, waarin bekende sterren optreden. De 1MM’s (One-Minute-Movies) bestaan uit twee delen van een halve minuut. Het eerste deel eindigt met een cliffhanger. Hoe het afloopt, zou de kijker tot twee uur later kunnen zien in weer een ander reclameblok.

Bron:
http://www.adformatie.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.