Online Tuesday #29: Multichannelmarketing
Vandaag start inschrijving voor de editie op 13 november a.s.
Op 13 november a.s. vindt Online Tuesday #29 plaats. Deze editie staat in het teken van multichannelmarketing. Hoe gebruikt de Nederlandse consument de verschillende kanalen als winkel, internet, print, telefoon in het oriëntatie- en koopproces? Welke kanalen zet je in als marketeer en op welke manieren stimuleren en versterken deze kanalen elkaar? Hoe kom je tot de ideale mix als je de diverse kanalen wil inzetten voor de juiste doelen en doelgroepen?
Programma
Word tijdens Online Tuesday #29 geïnspireerd en bijgepraat over de belangrijkste digitale innovaties met betrekking tot behoud van klanten en conversie vanuit de database. Over effectieve inzet van diverse kanalen en platformen: email, social media, web. Maar ook de integratie met call, post en shop.
Drie experts praten ons bij deze avond:
-
Maikel Verhaaren, Manager Retail, Media & Entertainment Benelux, GfK Retail and Technology
-
Susan Horstra, Senior Manager Digital Marketing, C1000
-
Mira Leensen, Ecommerce & Direct Sales Manager, Center Parcs
Inschrijving opent vandaag
Toegang tot Online Tuesday is gratis. Om 12 uur vanmiddag opent de inschrijving voor de eerste 200 inschrijvingen, dus zorg dat je je snel aanmeldt via de inschrijfpagina op Meetup.com.
Ben je te laat? Geen probleem. Volgende week dinsdag om 12 uur volgt een (kleinere) tweede ronde van 50 inschrijvingen. Dan is het ook mogelijk om je aan te melden voor de wachtlijst zodra de inschrijving vol is.
De avond vindt zoals gebruikelijk plaats in Felix Meritis in Amsterdam en start om 19.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur). Het programma loopt tot ca. 21.15 met aansluitend een borrel. We zien jullie graag op 13 november a.s.!
Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, Energize, NEWPEOPLE en DQ&A Media Group en wordt mede mogelijk gemaakt door Marktplaats Media.