Online Tuesday #73: Citymarketing
Hoe kun je als stad of gemeente een plaats veroveren in het grote gebied dat ’tourisme’ heet? En hoe zet je jouw stad of gemeente beter op de kaart als het gaat om bijvoorbeeld cultuur en onderwijs? De antwoorden op die vragen worden 10 oktober beantwoord door de sprekers van Online Tuesday editie 73 over – je raadt het al – citymarketing. We hebben drie partijen uitgenodigd hun verhaal te doen en ons alle ins & outs te leren over citymarketing. Komt dat zien!
Sprekers
- Roger Bloem & JP Schaddé, founders van Cityguys. Roger en JP hebben samen Cityguys opgezet, een lifestyle-, hotspots- en reisplatform voor mannen, met een focus op hospitality in steden. Tijdens hun presentatie zullen Roger en JP citymarketing vanaf de kant van influencers toelichten.
- Peter Kentie, managing director bij Eindhoven365. Eindhoven is de stad van technologie, design en kennis, maar het is vooral de combinatie tussen deze aspecten die de stad zo interessant maakt. Als managing director bij de citymarketingorganisatie werkt Peter aan bekender en bovenal herkenbaar maken van deze stad.
- Michel Aaldering, sr. projectmanager toerisme bij Marketing Groningen. “Er gaat niets boven Groningen.” Met die slogan probeert Michel de noordelijke stad beter op de kaart te zetten. Michel Aaldering zal tijdens zijn presentatie meer vertellen over de marketingstrategie die zij aan het opzetten zijn voor de stad en provincie Groningen.
Inschrijving
De inschrijving opent vandaag, dinsdag 19 september, om 12 uur. Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Je kunt je inschrijven via Meetup!
Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.
Partners en sponsoren
Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, Newpeople en DQ&A Media Group en gesponsord door Oracle Marketing Cloud en CX Company.