Online advertising helpt merkherinnering (2x)

Online advertising helpt merkherinnering (2x)

Zowel Adformatie als TvM melden deze week dat volgens onderzoek in opdracht van de EIAA, merkreclamecampagnes die een online element bevatten, 45 procent vaker worden onthouden dan campagnes die geen gebruikmaken van internet.

Dit kan wat mij betreft niet vaak genoeg worden geroepen maar waarom komen ze daar twee maanden na dato mee? Bovendien heeft TvM twee maanden geleden hier ook al een prima artikel over ge-publiceerd. Zouden ze nu zelf niet doorhebben dat ze naar hetzelfde onderzoek verwijzen?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.