Online kledingshop lanceert RSS-feed

21 oktober 2005, 10:39

De online kledingshop Score.nl is vernieuwd. Niets bijzonders maar naast de email alert biedt de site nu ook een RSS feed en een Score Jeans New Widget (alleen voor Apple Mac met OS X Tiger) om op de hoogte te blijven van nieuwste artikelen.

Score, dat zich met de merken G-star, Chasin’, Replay en Guru uitsluitend richt op de doelgroep mannen van 15-40 jaar, introduceerde in 1999 de online shop.

Welke online shops volgen?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    ErwinVanLun

    Meer shops zullen ongetwijfeld volgen. Als straks een partij de gegevens van meerdere aanbieders combineert en mobiel aanbiedt kunnen we bij een (bvb)spijkerbroek met een RFID tag door een handbewegign zien wat dit online doet en dit gebruiken voor onze onderhandeling. Handig! 🙂


    21 oktober 2005 om 15:23

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!