Online mediabestedingen Belgie

Online mediabestedingen Belgie

De Belgische tak van het Interactive Advertising Bureau, IAB, heeft afgelopen donderdag tijdens een IAB NetCaf? de resultaten gepresenteerd van zijn studie naar de online marketingbestedingen in Belgie in 2004.

Omdat men in Belgie recentelijk is overgestapt naar een nieuwe meetmethodiek, is vergelijking met eerdere jaren niet goed mogelijk. Wel zijn nu de cijfers in lijn met andere landen. En ondanks de hoge breedbandpenetratie bij onze zuiderburen, loopt het voor wat betreft online mediabestedingen ver achter op landen als Frankrijk als UK. De online mediabestedingen bedragen 32 miljoen euro hetgeen overeenkomt met gemiddeld 8 euro per internetgebruiker.

Bron: Digimedia


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.