Online uitgevers nog niet klaar voor nieuwe advertentievormen

Online uitgevers nog niet klaar voor nieuwe advertentievormen

Online uitgevers nog niet klaar voor nieuwe advertentievormen?

Terwijl de standaard banners en buttons inmiddels in gebruik ruimschoots zijn ingehaald door andere vormen van online adverteren, blijkt uit onderzoek van Advertising.com dat Amerikaanse online uitgevers vooral het plaatsen van banners ondersteunen (87,2%) gevolgd door rich media (69,2%) en pop-ups/pop-unders (60,3%). Daarentegen blijkt slechts een beperkt aantal online uitgevers het effectievere streaming content (26,9%) en behavioural targeting (24,4%) te ondersteunen (via: emarketer.com).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.