Oude media in de nieuwe wereld

24 mei 2005, 03:30

The Wall street journal kijkt samen met enkele media-experts naar de overlevingsmogelijkheden van oude media in de nieuwe wereld. De oude manier van zaken doen is steeds vaker minder winstgevend. Welke aanpassingen zouden bij kranten, tv, advertising, muziek en films moeten worden doorgevoerd om te overleven. Geen opzienbarende nieuwe conclusies, maar wel een aardig overzichtsartikel met diverse media op een rijtje.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

1 Reactie

    FrankJ

    Dank Marco. Ter aanvulling: het is geen samenvatting van dit (Amerikaanse) artikel waar Erik het hier over heeft, maar van de Europese versie ervan die drie dagen later bij The Wall Street Journal Europe verschenen is. Dit laatste artikel is alleen na registratie te bekijken.


    28 mei 2005 om 07:26

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!