Ouderwetse ‘Mobile Marketing’

Ouderwetse ‘Mobile Marketing’

Kun je nog de tijd herinneren dat ‘mobile marketing’ betekende dat er een autootje met veel bestickering rondreed om hier en daar samples uit te delen? Coca Cola wel!

Om Zuid-Amerika te veroveren met een lime-variant van haar drankje,  trekken er promotiewagens rond: Limobiles
“fiesta-on-wheels, complete with DJs and dancers to recreate the effervescent ambiance of the TV commercial promoting Coca-Cola with Lime with the slogan ‘Guess what it tastes like’”.

Dat cola met een limoensmaakje de hit van deze zomer moet gaan worden, blijkt ook uit de website van Pepsi, met slogan: ‘have the lime of your life’.

Via: HispanicAd


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.