Pepsi geeft ‘gratis’ iTunes weg

19 februari 2004, 18:27

Pepsi geeft 'gratis' iTunes wegHet zit Pepsi en iTunes niet mee met haar gezamenlijke campagne. Werd eerst de I Fought the Law tv-commercial op een prachtige wijze onderuit gehaald door IDC Films. Nu blijken een paar slimmeriken een manier te hebben gevonden om altijd een fles Pepsi te kopen waarmee je gratis muziek kunt downloaden (via: frank-ly).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    AT

    Goed plan. Met zoiets zijn wij bezig voor Veronica….maar dan nog unieker.


    19 februari 2004 om 20:11
    media

    Hoop voor jullie dat het concept voor Veronica beter op ‘gaten’ is gecontroleerd dan het concept van Pepsi en iTunes. Verwacht niet dat Pepsi de flessen (met code in dop) uit de winkels gaat halen. Gaat ze veel te veel geld kosten.


    19 februari 2004 om 20:18
    AT

    Maar toch, Plan 8, uitvoering 3!


    19 februari 2004 om 20:46

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!