Permission-based banner advertenties

Permission-based banner advertenties

Dotomi levert inmiddels al weer een paar maanden de mogelijkheid van permission-based banner advertenties aan online adverteerders (o.a. Audi, Orbitz en Priceline.com) en exploitanten (o.a. About.com, Advertising.com, Lycos en NYTimes.com). Het interessante van het zogenoemde Dotomi Direct Messaging concept, is dat internet-gebruikers min of meer kunnen aangeven welke online advertenties ze wel en welke ze niet willen zien. De click-through ratio zou daar-mee weer oplopen tot 13 procent aldus Mediapost.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.