Philips beperkt keuzevrijheid consument

20 april 2006, 04:54

Philips heeft patent aangevraagd op een systeem dat de (afstands-)bediening onklaar maakt tijdens en vlak voor en na reclameblokken.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

9 Reacties

    justien

    Mooi, dan weten we nu: de tv (reclame) is echt op sterven na dood.

    Jammer dat een partij als deze zijn energie steekt het tegenhouden van een (natuurlijke en logische) ontwikkeling in plaats van het zoeken naar nieuwe vormen waar zowel producent als consument iets aan heeft.


    20 april 2006 om 06:45
    Wijnand

    Het is toch allang 1 april geweest?


    20 april 2006 om 07:21
    KJ

    Nee , die TV’s gaan lekker verkopen…


    20 april 2006 om 08:05
    Elja Trum

    En ik erg me nu al aan de DVD’s die tijdens de melding van BREIN niet ‘door te spoelen’ zijn.

    Koop je allemaal legale DVD’s zit je vast aan de reclame tegen illegale DVD’s, terwijl je op een illegale kopie die melding er tenminste uit kunt gooien.. 😉

    Zo’n afstandbediening gaat toch niemand aanschaffen?

    Dan maar een Pioneer..


    20 april 2006 om 08:34
    frank

    Dat is volgens mij je zelf een schop tussen je benen geven


    20 april 2006 om 09:43
    Kutje

    Digitale TV, wat kun je er niet mee?


    20 april 2006 om 13:29
    evroekel

    Dit is Philips’ interpretatie van Let’s make things better 😉


    20 april 2006 om 14:10
    jeroenmirck

    Sense & Complexity. 😉


    20 april 2006 om 14:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!