Platte seks bestaat niet

23 maart 2006, 10:40

Platte seks bestaat niet is de titel van één van de sessies tijdens de eerste bijeenkomst van Marketinfocus dat op 13 april in Leusden wordt georganiseerd door MarketResponse.

Continu worden we geconfronteerd met keuzes: we hebben meer dan 110 kanalen op de televisie, minstens 40 verschillende smaken tandpasta, de trein, de auto of de fiets en hoe kiezen we in hemelsnaam de juiste zorgverzekeraar? De keuzes zijn zo talloos geworden dat er nog maar weinig onderscheid te maken is. En dan zijn dit alleen nog maar voorbeelden van keuzes die een consument moet maken. De eerste Marketinfocus-bijeenkomst ‘De marketing van meerkeuze’ gaat in op dit actuele thema. Er zijn 8 verschillende praktijkgerichte sessies waar de deelnemers er 2 van kunnen volgen. Iedere sessie bestaat uit een korte introductie over het onderwerp, gevolgd door een groepsdiscussie, geleid door een expert op het betreffende vakgebied.

Sprekers zijn o.a. Egbert Jan van Bel (Pleon), Leo van Doorn (MarketResponse), Paulien Schieven (The Smart Agent Company), Boris Alberda (Pepper!&Co), Freek Endtz (Eagle Vision) en Willem Brethouwer (MarketResponse).

Gratis inschrijven voor deze bijeenkomst kan hier maar wees er op tijd bij, het aantal beschikbare plaatsen is beperkt!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Robert de Boer

    Ook al 13 april! Had het Selfservice Event van Emerce en de SpinAwards Night al staan voor die dag… Gaat druk worden!


    23 maart 2006 om 12:37
    media

    Wordt inderdaad een drukke dag; ben benieuwd of er die dag uberhaupt nog een marketeer aan het werk is 😉

    Ik ben in ieder geval aanwezig bij Marketinfocus en SpinAwards Night.


    23 maart 2006 om 12:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!