Pocket guide to the blogosphere 2005

14 december 2005, 06:15

Aan het einde van het jaar blikt Clickz terug en zet in het kort uiteen waarom 2005 nog meer een mijlpaal betekende voor de blogosphere dan 2004. Van een stijgend aantal weblogs, het nog simpeler worden van de bloggingtools, het toetreden van grote namen tot de blogosphere, opkomst van consumer generated multimedia tot een nieuwe variant van blogs genaamd splog etc. Misschien aardig om de Nederlandse variant hiervan eens samen te stellen?

Welke Nederlandse ontwikkelingen in de blogosphere in 2005 zouden volgens jou in een jaaroverzicht niet mogen ontbreken?

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Jenaya

    me prend l’envie de lister mes innsepedsablis pour cet été, comme je l’ai fait en 2007 et en 2010… on ne sait jamais, ça pourrait faire rester le soleil un peu plus qu’une


    12 juli 2016 om 01:01

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!