Postbankpas blijft scoren

Postbankpas blijft scoren

Postbankpas blijft scorenNog voordat de campagne officieel werd gelanceerd op 1 december, hadden al 50.000 Postbankklanten hun eigen betaalpas ontworpen en aangevraagd. Inmiddels is dit aantal de 100.000 gepasseerd.

“Een betaalpas met foto van de kinderen is veruit het populairst, gevolgd door een pas met vakantiefoto’s. Een ander deel van onze klanten kiest voor een afbeelding uit de gallery. Maar er worden ook indrukwekkende eigen ontwerpen gemaakt.” aldus Hans Hagenaars, directeur Postbank.

Aardig om te zien is dat de Postbank na de viral marketingactie opnieuw heeft gekozen voor niet-traditionele vormen van adverteren. Zo is in Amsterdam is een guerrilla actie gehouden waarbij op verschillende gebouwen een filmpje van grafisch kunstenaar Micha Klein is geprojecteerd. Het filmpje (mpg) laat zien hoe je je eigen pinpas kan ontwerpen (via: BrandActivation).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.