Pre-order hét onderzoek over merkgroei onder 2.000 Europese marketeers #adv

12 mei 2022, 12:59

Wat zijn de belangrijkste drivers voor groei? Wat is de impact van de Moment of Truth? En wat onderscheidt de “winners”, van de bedrijven die minder goed presteren? Het jaarlijkse onderzoek van DVJ Insights over merkgroei onder 2.000 Europese marketeers en insights managers is nu beschikbaar als pre-order. Onmisbare learnings voor elke marketeer die uit is op merkgroei.

Pre-order nu – gratis – de resultaten

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!