Printadvertentie van het jaar?
Gespot in de Volkskrant van gisteren, een fullpage advertentie van Consument en Veiligheid dat alleen te lezen was als je met je neus (bijna) op de krant zat. Prachtige advertentie en wat mij betreft de printadvertentie van 2004!
Grappig, ik gebruikte echt exact dezelfde woorden (“printadverentie van het jaar”) toen ik de advertentie in het NRC zag staan…
wat staat er nou?
Je moet ook met de neus op het scherm wil je het kunnen lezen 🙂
Als je met de muis op de figuur gaat staan verschijnt (als het goed is de tekst): “Doe dit alsjeblieft nooit bij weigerend vuurwerk. Laat je niet verassen. Een boodschap van Consument en Veiligheid.”
Briljant toch?
…de printreclame van het jaar… i agree 😉
Een geniale manier van de juiste boodschap brengen, op een zeer toepasselijke manier !!
Weet iemand welk bureau deze advertentie bedacht heeft?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!