Reclame voor tv-commercials

7 juni 2005, 15:06

Het moet niet veel gekker worden, adverteerders die reclame maken voor hun eigen reclame. Microsoft deed het al eerder met de tv-commercial voor de Xbox 360 en nu heeft ook Lexus advertenties geplaatst in diverse Britse dagbladen om de tv-commercial op Channel 4 aan te kondigen:

(…) “When we are looking at something like Lexus… our media money is nowhere near the amount of our competitors,” said Clive Baker, a regional account director with the advertising agency Saatchi & Saatchi. “We really want to make a noise. It’s such a change for the motor industry, it’s very different to what’s out there.” (…)

Je moet natuurlijk wat als blijkt dat minder dan 20 procent van de tv-commercials echt wordt bekeken (via:

Adland)

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    alexstil

    ken ook adverteerders die reclame maken voor hun site waar nog meer reclame op staat 😉 .


    7 juni 2005 om 15:25
    media

    En dan zijn er ook nog partijen die reclame maken om de reclame te mogen maken voor reclamemakers 😉


    7 juni 2005 om 15:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!