Relevante banners minder storend

Relevante banners minder storend
, Upstream
@marcoderksen

Digimedia: Uit een recente studie van het Amerikaanse Ponemon Institute blijkt dat de meeste surfers een banner minder storend vinden wanneer de reclameboodschap relevant is voor hun specifieke interessesfeer. Het lijkt een pleidooi te zijn voor ‘behavioral’ en ‘contextual’ marketing. In totaal zei 66% van de ondervraagden de banner in het geval van verbeterde relevantie minder storend te vinden. Interessanter, 52% zei dat de kans groter is dat ze op een dergelijke banner klikken.

Zie verder:
Relevant Banners Reduce User Ire
Report: Behavioral Marketing Usage Up 60%


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.