RFID de natte droom van elke marketeer?

4 december 2004, 14:05

Toeval of niet, deze week een aardige presentatie over RFID op Marketing3 en een artikel van Mariska Vogelenzang in MarketingTribune. Volgens Mariska zijn marketeers onvoldoende op de hoogte van RFID. De toepassingen blijven steken in de verbetering van logistieke processen. De grootste problemen zijn de hoge investeringen en de verstarde traditionele marketingconcepten. Een overzicht van …

Emerce RFID-weblog:

Access control

Algemeen

Bestedingen

Consumer marketing

Hard- en software

Non-profit

Privacy

Standaarden

Supply chain

Web/Tech

http://www.mediaplaza.nl/mp.php/seminars/seminars/seminar?id=80&what=programma&page=1

De opmars van RFID

Over toepassingsmogelijkheden van de intelligente opvolger van de barcode

Media Plaza

RFID-platform Nederland

http://www.rfidnederland.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!