Ruim 38 duizend schoenen online gezet

29 november 2002, 10:54

Een actie van Kijkshop, waarbij een virtuele schoen voor Sinterklaas wordt gezet, heeft inmiddels geresulteerd in ruim 38 duizend aanmeldingen, zo blijkt uit een teller op de site. Internetters maken kans op prijzen als een breedbeeld televisie, dvd-speler of vliegtickets naar Spanje. Wie gelijktijdig met het zetten van de schoen ook iets koopt bij Kijkshop krijgt een cadeau en waardebonnen. Wie mee wil doen aan de prijsvraag dient wel een e-mailadres achter te laten, Kijkshop wil deze adressen gebruiken voor mailingen.

http://www.zetjeschoen.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!