Seth Godin op 212 Amsterdam!
Met enige trots kunnen we melden dat marketing-goeroe Seth Godin naar Amsterdam komt en op woensdag 6 juli 2005 spreekt bij een extra sessie van 212 Amsterdam. De exacte locatie is nog onbekend. Heb je interesse, schrijf je dan nu in. Toegang is wederom gratis.
Omdat wij meer personen verwachten dan de zaal groot is, moet je je inschrijven. Ook wanneer je altijd bij de bijeenkomsten van 212Amsterdam komt!
212 Amsterdam is een initiatief van Fris Idee met de partners Traffic4u, Falk AG en Marketingfacts. Vette pluim overigens voor Jorn Moraal van Fris Idee die het voor elkaar heeft gekregen om Seth naar Amsterdam te halen!
Geweldig. Vind nog steeds zijn boek The Ideavirus een topper. Ben er bij.
Helemaal geweldig! Heb net zijn nieuwe boek binnen. Erg benieuwd!
Erg stoer! Ben er zeker bij!
nog even een update; seth zal zeer waarschijnlijk gaan spreken over een kruising tussen zijn boeken ‘purple cow’ en ‘all marketers are liars’. kunnen we een beetje gaan bijlezen voor de avond.
Prachtige spreker, ik heb me net ingeschreven.
Leuk, als je niet komt, brengen we 50 euro in rekening 🙂
Dat hadden ze gisteren bij PIM moeten doen, extra geld vragen voor no shows (hoewel, ondanks heel veel no shows was er toch meer aan mensen dan aan stoelen).
Permission marketing, Unleashing the ideavirus, Survival is not enough. Purple cow was een beetje dun (letterlijk en figuurlijk) ten opzichte van deze titels, dat vond ik wel. Verders erg inspirerend allemaal, ben er zekers bij!
Het gaat snel met de inschrijvingen… nu als boven de 60 in slechts 4 uur. Dus als je bekenden weet die dit interessant vinden moet je ze nu informeren.
Heb over hem wel eens gelezen in een artikel over Word of Mouth marketing.. was wel erg interessant moet ik zeggen.
Wat een uitstekende aktie weer van 212.
Lees ik bij de uitnodiging voor as dinsdag dat 212 met zomerreces gaat.
Hoor ik vervolgens dat er voor 25% van de Nederlanders dit jaar geen vakantie in zit.
Blijkt nu dat 212 daar meteen op inspeelt door in juli gewoon een topbijeenkomst te plannen.
Regelen jullie overigens ook dat de liefhebbers na afloop van zijn verhaal eventueel meteen een of meerdere boeken van hem kunnen kopen? Die van de paarse koeien wil ik best in mijn kast…
Geweldig. Laten organisaties als de IPAN een voorbeeld nemen aan hoe je zonder ledenregistratie, inschrijfgeld en andere poeha een prachtig instrument kunt vormen voor de branche.
Mogen we ook boeken laten signeren? 😉
@frank
zolang je geen slipjes of bh’s naar zijn hoofd gooit, moet dat wel kunnen denk ik 🙂
Zitten inmiddels na een halve dag al op 100 registranten, dus wederom: wees er snel bij!
Jorn, lijkt me een goede suggestie van Karen. Laat Seth een paar dozen van zijn boeken meenemen en ter plekke verkopen (en signeren). In ieder geval eentje, die met die paarse koeien! 😉
@marco
sterker nog, de initiatieven daartoe zijn al genomen 🙂 Seth zal ze zelf niet meenemen, maar wellicht vinden we een nederlandse (online) retailer bereid om aanwezig te zijn met een paar boeken. Alle suggesties zijn welkom! Ik kan in ieder geval mijn paarse koe meenemen en tegen opbod verkopen 🙂
@anders, IPAN heeft een ander model en op zich helemaal niet verkeerd. Helaas zijn de seminars e.d. de laatste tijd erg matig geweest, en wat mij betreft (maar dat weten ze bij zowel IPAN als 212) zou daar veel meer samenwerking tussen moeten zijn.
Ik heb al gezegd dat ze het zouden moeten afwisselen om zo meer betere events te houden. Om en om een maand, 212 meer vanuit de klantkant, IPAN meer vanuit het aanbod kant. Ik hoop nog steeds dat het er kan komen, want anders vrees ik voor een overkill aan (matige) evenementen.
Moet je je als vaste bezoeker van 212 ook inschrijven? Het is me niet helemaal duidelijk.
@janm
als vaste bezoeker van 212 moet je je inderdaad opnieuw inschrijven. iedereen die zich al eens geregistreerd heeft zal nog een mail ontvangen met daarin deze uitleg. We kunnen niet het risico nemen dat een groot deel van het oorspronkelijke bestand niet komt opdagen, daarom is eenmalig een nieuwe registratieronde nodig. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor.
Tot nu toe zijn ik en twee collega’s aanwezig… Tot daar!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!