SJP-nominaties bekend
De SJP jury?s hebben dit jaar 37 van de in totaal 159 inzendingen genomineerd voor de SJP Jaarprijzen Personeelscommunicatie 2002. Het aantal genomineerde interactieve campagnes en websites is flink toegenomen; van vijf in 2002 tot dertien dit jaar.
Naast inzendingen in de offline media-categori?n maken de volgende sites en interactieve campagnes kans op een Magneet:
In de categorie internetsites zijn genomineerd NovAA met AA-worden.nl (communicatiebureau ARA Interactive in samenwerking met ARA M/V), ?Air Traffic Controller. It isn?t a Job. It?s an Art? van Luchtverkeersleiding Nederland (bureau Handelskade), ?WerkenbijdeLuchtmacht.nl? van Koninklijke Luchtmacht (ARA Interactive).
In de categorie Webvertising en overige interactieve media zijn genomineerd ?Werken bij de Luchtmacht-Loadmaster werving?, Koninklijke Luchtmacht (ARA Interactive), ?Helikopter html-banner (BBE)? van de Koninklijke Marine (de PersoneelZaak), ?Railverkeerspel?, Railverkeersleiding (de PersoneelZaak).
In de categorie Ge?ntegreerde en multimediale campagnes tenslotte zijn genomineerd ?De Luchtmacht. E?n Team. E?n Taak? van de Koninklijke Luchtmacht (ARA Groep), ?Kom jij ons scherp houden??, Achmea HRM (Result DDB), ?Ambiteus in alles?, Haute Finance (S-W-H), ?Werken bij het Rijk?, Ministerie van Binnenlandse Zaken & Koninkrijksrelaties (Benjamens Van Doorn Euro RSCG / Maximum), ?Case Geodesie?, TU Delft, Geodesie (Datagold), ?Campagne treindienstleider?, Railverkeersleiding (de PersoneelZaak), ?Gouden Gids zoekt verkooptalent, type ?niet lullen maar bellen? (m/v)?, Gouden Gids (Van Walbeek Etcetera en Van Wanten Etcetera).
De overige nominaties zijn na te lezen op de SJP-site Op woensdagavond 28 mei worden de winnaars bekendgemaakt en de Magneten uitgereikt in De Meervaart te Amsterdam.
Bron: