Starbuck’s redcup

9 december 2004, 05:45

Starbuck's redcupStarbucks is groot geworden zonder echt veel te adverteren, maar heeft nu toch de stap gezet. Suntimes schreef al eerder over Starbucks teaser campagne in the New York Times. Starbucks Red Cup speelt een belangrijke rol in de hele campagne met red cups vastgemaakt op taxi’s en andere auto’s. Ook internet speelt een rol met op www.theredcup.com een filmpje en de mogelijkheid vrienden te attenderen op de site. Vanuit het niets tot deze campagne is opnieuw een knap staaltje van Starbucks.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!