Stimorol en Qi lanceren virale Kiss off campagne

Stimorol en Qi lanceren virale Kiss off campagne

Stimorol Kiss off

Stimorol heeft samen met Qi een nieuwe viral campagne gelanceerd voor jongeren boven de 16: Kiss Off. Je kunt je vrienden en vriendinnen per e-mail uitdagen voor een waar kusgevecht. De uitdager kiest op één van de vier karakters en stelt de zoentechniek in. De tegenstander doet hetzelfde en de strijd kan beginnen.


Delen



Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Het zal wel aan mij liggen maar ik vind er veel te veel stappen in zitten en het uiteindelijke resultaat (het filmpje met de kiss-off) stelt weinig voor. Om welke reden had je deze geplaatst Erik? Heb ik wellicht iets gemist?

    geplaatst op
  • Nee je hebt niets gemist. Kreeg het doorgestuurd van een 15-jarige die inmiddels al wat vrienden had uitgedaagd, maar er nog niet achter was welke instellingen nu succesvol waren. Ik denk alleen dat jij en ik niet tot de doelgroep behoren ;-)

    geplaatst op
  • Ik vind het ook een beetje tegenvallen zeker als je deze site vergelijkt met die van SPORTLIFE gemaakt door Lost Boys, deze werd gisteren gepresenteerd door LB op het event Experience Marketing van het IAA (International Advertising Association)

    geplaatst op
  • Tsja: het is beetje hoe de merken in verhouding tegenover elkaar staan... Als je het complete verhaal van Sportlife en Stimorol naast elkaar legt valt de laatste ook (een beetje?) tegen!

    geplaatst op
  • Hoezo vind je de laatste ook tegenvallen?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.