Je bekijkt een artikel van Qualifio
partner

Succes case: Unilever en Qualifio, over opvallen in het huidige digitale verzadigde landschap

Hoe bereik je je doelgroep met boeiende content in een omgeving die overloopt van reclame-uitingen? Dat is ongeveer de meest prangende vraag waarmee bedrijven als Unilever in het huidige digitale verzadigde landschap mee worstelen.

29 juli 2024, 13:26
Succes case: Unilever en Qualifio, over opvallen in het huidige digitale verzadigde landschap

In deze overvolle markten, waarin concurrenten vechten om de aandacht van potentiële klanten, blijft merken vaak geen andere keuze dan proberen op te vallen. De manier waarop ze over hun producten communiceren kan wel eens de sleutel tot succes zijn.

Download Unilever Succes Story

Qualifio is het toonaangevende Europese first- en zero-party dataverzamelingsplatform voor consumer brands. Wij helpen marketing teams hun klanten te leren kennen door interactieve en gegamificeerde ervaringen, die goede redenen geven om loyaal te blijven aan hun merk. VERZAMELEN Verzamel data en genereer betrokkenheid via quizzen, games, enquêtes, winacties en meer dan 50 andere interactieve formats. VERRIJKEN Verrijk uw database en beloon herhaalde klanten interacties met aantrekkelijke loyaliteitsprogramma’s.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!