Testproject voor kijkcijfes advergaming

Testproject voor kijkcijfes advergaming

Activision en Nielsen Entertainment beginnen binnenkort met een testproject voor reclame in videogames. In Activision’s spel Tony Hawk’s Underground 2 zullen jeeps van Chrysler worden verwerkt. De test moet inzicht verschaffen hoe vaak en hoe lang spelers tijdens het spel in aanraking komen met het merk. Chrysler steekt dit jaar al meer dan 10 procent van zijn totale marketingbudget in advergaming.

Bron:
http://www.mediaweek.com/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.