Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

The Experience Conference: hét event over de kracht van live communicatie #ADV

3 december 2015, 09:24

Steeds meer sterke merken zetten events centraal in hun marketingstrategie. De reden is simpel. We leven in een digitale wereld en er is steeds minder persoonlijk contact. Maar mensen zijn en blijven sociale wezens. De marketingkracht van live communicatie wordt daarom steeds sterker. Mis het event niet en hoor van (inter)nationale topsprekers hoe je de kracht van live communicatie het best inzet en het contact met jouw doelgroep weer persoonlijk maakt. Meld je aan met de code TEC16LOG en profiteer van €50,- korting als MarketingFacts lezer.

Bekijk het programma en meld je aan

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!