The On-Demand Media Consumer

The On-Demand Media Consumer

Een interessant onderzoek met veel grafieken en informatie biedt: Internet and Multi-media 2005: The On-Demand Consumer. Gratis te downloaden met sheets op Hans on Experience. Wel amerikaans maar goed om te lezen.
Enkele aanbevelingen even in het kort:

1. Advertisers need to plan for the shifts in on-demand media habits.
2. Traditional media outlets need to incorporate the on-demand media lifestyle into their programming decisions.
3. Internet media need to continue to make listening and viewing experiences more compelling.
4. On-demand media habits are developing, but it is important to keep these trends in perspective.
5. Advertisers for on-demand media devices should run Internet audio and video advertising to get the attention of potential buyers.
6. Internet advertising needs to expand beyond banners, search and pop-ups.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.