Tulip Computers over corporate blogging

12 mei 2005, 04:28

Mark Elbertse (CEO) en Hans Mestrum (Trendwatcher) van Tulip Computers zijn geinterviewd voor For Immediate Release, een reeks podcastinterviews van Shel Holtz en Neville Hobson. Het interview, dat ingaat op de visie van Tulip Computers op corporate blogs, is hier te downloaden. Meer achtergrondinformatie over het interview is ook te vinden op Hans on Experience.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    at

    Weblog van Hans leuk maar tulip is zoooooo vorig leven! Praten over weblogs is wat “anders” dan ze commercieel iinzetten. Verder, blingtablets zullen nooit meer dan een heel klein publiek bereiken. Overgens ooit een consult gedaan voor Tulip, daar concludeerde wij (destijds) dat Tulip keuzes zou moeten maken en in zou moeten zetten op mobile entertainment met een multimedia tablet en anderzijds doorgevoerd specialisme in de medische wereld. Dat doen anderen nu. Philips heeft zo’n tablet en compaq levert hardware voor de medische wereld.


    12 mei 2005 om 07:28

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!