Uitzendinggemist.nl krijgt STER-spotjes

30 november 2005, 13:47

Gebruikers van de site uitzendinggemist.nl moeten vanaf volgend jaar eerst een reclamefilmpje doorlopen voordat ze een herhaling van een tv-programma van de publieke omroepen kunnen bekijken. Dat meldde STER-directeur A. Buurman vandaag aldus Nu.nl.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    mouwer

    In navolging van Talpa.tv die ook sinds een maand reclame toevoegen aan de filmpjes in het onderdeel “programma gemist”.


    30 november 2005 om 15:14
    Anders

    Je kon er op wachten natuurlijk. Uit commercieel oogpunt snap ik het wel, uit consument-oogpunt hoop ik dat partijen het meer gaan zoeken in het tonen van relevante advertenties *bij* de videostream in plaats van dat de consument op foie-gras-achtige wijze spotjes door de strot geduwd wordt.


    30 november 2005 om 17:35
    Tinus

    Wat zou Seth Godin hiervan zeggen?


    30 november 2005 om 21:51
    Lennart

    Dit is nou niet echt je “paarse koe vinden” (Seth Godin) ;).

    Het lijkt mij idd zinvol om nou ook eens wat meer interactief en doelgroepgericht te adverteren ipv het bulk-karakter van televisie commercials. Inet is daar juist een mooi medium voor.


    1 december 2005 om 07:57
    Roy Tomeij

    Streams zijn nu zelden zonder happeringen te bekijken, behalve op onchristelijke tijdstippen. Ik kan me niet voorstellen dat adverteerders hiermee akkoord gaan. Zou dit betekenen dat ze het geld investeren in infrastructuur?


    1 december 2005 om 20:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!