Unilever stopt 500 miljoen extra in reclame en promotie

Unilever stopt 500 miljoen extra in reclame en promotie

Unilever, met ruim 219 miljoen euro de grootste adverteerder van Nederland, gaat wereldwijd 500 miljoen euro extra besteden aan reclame en promotie om de groei te stimuleren.

Eens kijken of ze volgend jaar iets verder komen dan de schamele 0,5% voor internet.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.