US Navy en US Marines winden er online geen doekjes om!

14 januari 2004, 19:00

2 creatieve, opvallende online ad’s van de US Navy en US Marines. Bezoekers worden uitgenodigd om zich te testen en krijgen een keihard no-nonsense oordeel.

Advertentie 1: push-ups (tip: je wordt uitgenodigd om op de close button te drukken).

Advertentie 2: woordspel (tip: lukt het niet binnen 30 seconden, tsjaa……)

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!