Viral Friday Week 31/2010

6 augustus 2010, 11:45

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur ‘m op!

Halo: Reach “The Battle Begins” Trailer


Net als vorige week staat ook deze week een game trailer op nummer 1. Aanstaande 14 september releasen game developer Bungie en Microsoft de nieuwste telg uit de Halo serie, Reach. Ter promotie van de game kwam vorige deze trailer uit die de kracht van de game-engine laat zien en inmiddels meer dan een miljoen keer bekeken werd.

Heineken – The Tube


Afgelopen maandag plaatste Heineken hun nieuwe commercial op YouTube. Het concept van de Heineken video’s is inmiddels duidelijk: toffe bier gerelateerde systemen voor in en om het huis. De video, gemaakt door TBWANeboko, is inmiddels plaatsten vele sites de video die ruim 400,000 keer bekeken werd sinds afgelopen maandag.

Deliver Me To Hell – Real Zombies Attack


De mogelijkheid om in YouTube gebruik te maken van annotaties en naar andere videos te linken, heeft deuren geopend naar nieuwe manieren om de video-portal in te zetten. En dat is wat Hell Pizza doet met hun ‘Deliver Me To Hell’ video’s ‘: vier interactieve video’s waarin je de uitkomst van het verhaal kunt beïnvloeden. De video’s zijn een week geleden geüpload en de eerste video is al meer dan 472.000 video bekeken. Jouw missie is om Steve te helpen pizza’s te bezorgen zonder gedood te worden door zombies. Succes!

The Asylum – Titanic II Official Trailer


Ja, hier is ie dan. Het vervolg op een film waarvan niemand dacht dat die een vervolg zou krijgen. De Titanic is immers gezonken, hoe kan er dan een Titanic II verschijnen? Deze Titanic vertrekt 100 jaar na de eerste en overkomt bijna hetzelfde noodlot. De film is geproduceerd door The Asylum, een bedrijf dat films meteen op dvd uitbrengt en zich specialiseert in het maken van imitaties van succesvolle Hollywoodfilms. De trailer is nu meer dan 350.000 keer bekeken. De nep-trailer van een paar jaar geleden was duidelijk fake, maar deze?

How Much Hipster Can You Pack In A Jazz?


“We’ve said that the Honda Jazz fits anything you can imagine and now we want to prove it”. Dat is de slogan van Honda’s Jazz campagne in Australie. Nu kan jij Rodney de wetenschapper vertellen wat hij in de Jazz moet proppen. Als jouw suggestie de meeste stemmen krijgt dan wordt het uitgevoerd en win je een Honda Jazz! Tot nu toe is het volgende al gedaan: ‘ninjas’, ‘rap’, ‘massive’. Bekijk de video’s op het YouTube channel. De video staat nu bijna twee weken live en is bijna 200.000 keer bekeken.

Kim Bosman
SocialMedia8 bij SocialMedia8

Categorie

1 Reactie

    Sagar

    find a bottle with it contents and try it out. Am I the only one that thinks this way? no, but you are part of a very small strange group What is the tropical plant they talk about in the Wa&1rer;#82n7;s ad?


    12 juli 2016 om 06:28

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!