Vlog: hoe leid je de marketingafdeling bij een corporate tijdens een wereldwijde pandemie?
HelloMasters at Home: interview met Georgia Collins (AkzoNobel)
Welkom bij de derde HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast (en in deze coronatijden nu tijdelijk een vlog) van het marketingplatform HelloMaaS door founder/CEO Louise Doorn. Deze week een gesprek met Georgia Collins, Global Marketing Communications Leader bij AkzoNobel.
We zijn inmiddels de draad kwijt. Welke dag het is vandaag na meer dan vier weken WFH? Ben jij nog ZEN? Of verlang je weer naar woon-werkverkeer en een praatje bij het koffieapparaat?
Wat is er veranderd voor het team?
Deze week gaan we ‘global’ samen met Georgia Collins, Global Marketing Communications Leader bij AkzoNobel – BU Automotive and Specialty Coatings. Op afstand werken is niet nieuw voor Collins en haar team, dat wereldwijd opereert met medewerkers in Brazilië, Engeland, Singapore en Oeganda, om maar een paar landen te noemen. Dus wat is er wel veranderd voor het marketingteam van AkzoNobel?
Corona slaat niet tegelijkertijd toe. Azië is langzaam weer aan het openen, terwijl Afrika nog aan de vooravond van de crisis staat. Hoe ga je hiermee om als je een global team leidt? Daarnaast vertelt Collins ook over hoe deze crisis digitale transformatie binnen het bedrijf versnelt.
HelloMaaS is geen marketing bureau of recruiter. Wij zijn het platform voor slimme en flexibele marketing. We brengen in-demand marketing skills, on demand! Manage de flexibele laag rond bestaande team slimmer of maak marketing makkelijk met vaste prijs pakketten voor 50+ marketingkanalen. Probeer bijvoorbeeld een marketing strategy audit of marketing (re)organisatie audit.