Volg de livestream van Content Club over de ROI van contentmarketing #CC05

12 juni 2014, 17:00

Vanavond vindt vanaf 19.30u in Zwolle de 5e editie plaats van de Content Club. Het onderwerp: de ROI van marketing. Oftewel: wat leveren al die verhalen nou eigenlijk op? Sprekers zijn Annelies Houtzagers, senior communicatie adviseur van KPN, Marco van Davenhorst, social media marketeer van Deli XL en merkstrateeg Kees Klomp van True Ideas. Kijk vanaf 19.30 uur live mee via de livestream hieronder!

Wil je niet alleen meekijken, maar ook vragen stellen en meediscussiëren? Bekijk dan hier de 'livestream+'!

Kennis- en discussieplatform

De Content Club is een open kennis- en discussieplatform over de kracht van content(marketing). Elk kwartaal houden we rond een thema een bijeenkomst. Eerdere edities gingen over brand publishing, thoughtleadership, content en cultuurverandering en over wat merken van uitgevers kunnen leren. De vijfde editie van de Content Club vindt plaats in Zwolle bij Regardz Nieuwe Buitensociëteit. Buiten de bijeenkomsten kun je ook meedoen aan de discussie op de LinkedIn-groep Content Marketing NL.

Initiatiefnemers

Content Club Nederland is een initiatief van contentmarketeer Cor Hospes van CorHospes.nl en Mark de Lange van contentmarketingbureau Beklijf. De bijeenkomsten worden mede mogelijk gemaakt door locatiehost Regardz, videopartner Crystal Park New Media, onderzoeksbureau Mobi-Q, contentpartner Feeder en wijnwinkel BytheGrape.nl.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!