Waar liggen de grenzen van internetreclame?
De recente campagne Wij krijgen Wehkamp klein, was gisteravond een van de onderwerpen in het programma Radio Online. Van Jole en de Bie spraken met de woordvoerder van Wehkamp, Joke Vrolijk. Ook een aantal andere online campagnes zoals de Anti-Jamba campagne kwamen ter sprake. Centrale vraag: waar liggen de grenzen van internetreclame?
Gelukkig wist Frans Appels van Platform Innovatie in Marketing een voorbeeld te noemen van hoe het wel moest: De Koffiemanager van DE. Volgende keer toch met een iets recenter voorbeeld proberen te komen Frans!
Inderaad, waar liggen de grenzen en nog belangrijker, wie voelt zich geroepen om die lijn te trekken?
Resultaat voor wijkrijgenwehkampklein.nl
Domeinnaam wijkrijgenwehkampklein.nl (volgend domein)
Status actief
Registrant Wehkamp B.V.
Meeuwenlaan 2
8011 BZ ZWOLLE
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact Robert Krahe
+31 (0)384973379
[email]rkrahe@wehkamp.nl[/email]
Registrar KPN
Regulusweg 1
2516 AC ‘S-GRAVENHAGE
Netherlands
Technisch contact Berry Westerkamp
+31 (0)384973168
[email]bwesterkamp@wehkamp.nl[/email]
Technisch contact KPN Domain Office
+31 (0)704512555
[email]domain@kpn.net[/email]
Deef, in eerste instantie heeft natuurlijk ieder persoon zijn/haar eigen grenzen. Daarnaast heb je de critical mass van de samenleving of een (doel)groep. En afhankelijk van hoe en hoe hard of hoe ver over de grens heen gegaan wordt volgt actie/reactie of blijft die uit.
Je kunt dus als individu of groep altijd je ongenoegen uiten en zodoende aangeven waar wat jou/jullie betreft de grens ligt. En er zijn uiteraard een aantal kanalen zoals de reclame code commissie en justitie om dit kracht bij te zetten.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!