‘Waardeloze campagne’ Raiffeisen Bank

‘Waardeloze campagne’ Raiffeisen Bank

Waardeloze campagne Raiffeisen Bank

Ogilvy & Mather heeft voor de Raiffeisen Bank in Oostenrijk een erg leuke cross-media campagne ontwikkeld gericht op jongeren. De campagne bestaat uit een tv-commercial,  printadvertenties, billboards en internet advertising. Kijkers worden via een absurde tv-commercial (mix tussen Baywatch, Jaws en Scream) uitgenodigd om naar de website machsbesser.com te gaan.

Eenmaal op deze website krijgt de bezoeker het hele verhaal achter deze slechtste tv-commercial (aldus de baas van Raiffeisen Bank) in de geschiedenis van de reclame. Aan de bezoekers de vraag om te komen met betere ideeen voor een tv-commercial waarmee Raiffeisen Bank beter bekend wordt onder jongeren. De beste ideeen worden beloond met een stageplaats bij een reclamebureau in Wenen (via: adverblog.com).

Leuke campagne!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.