Waarom reclamebureaus falen in zoekmachine marketing

5 januari 2004, 12:16

Shari Thurow maakt duidelijk dat SEO en SEM weinig raakvlakken hebben met traditionele reclame.

“Many ad agency copywriters don’t feel they must write in keywords. Instead, they rely on traditional copywriting, using flowery words people just don’t type into search queries”, en andere rake feiten vind je hier.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    Eduys

    Prima idee. Ik doe mee.


    5 januari 2004 om 14:43
    mangold

    Stel maar voor!

    Zorg je ook voor een gespreksleider met wat rake stellingen, en een journalist die de opmerkelijkste conclusies en one-liners tot een fijn stukkie smeedt?


    5 januari 2004 om 19:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!