Wat gebeurde er op de Internetloze werkdag?

5 januari 2006, 12:17

Vorige maand maakte Clockwork met veel bombarie de Internetloze werkdag bekend. Daarna heb ik er niets meer van vernomen. De website is nog wel in de lucht, maar enige informatie nadien heb ik niet kunnen vinden. Was het een PR-stunt? Dan is dat redelijk gelukt, gezien de exposure, maar ik vind dat je er dan wel wat follow-up aan moet geven. Heeft iemand nog iets gehoord?

Saillant detail is wel het feit dat Clockwork op de internetloze dag (9 december) zelf een persbericht naar buiten heeft gestuurd over een nieuwe klus bij Infonet. Waren ze het zelf vergeten misschien. . .

Sinds 1989 actief in het mediavak. Begonnen bij dagbladen, daarna televisie en sinds 1997 zelfstandig vanuit Het Media Loket. Publiceert (veelal in opdracht) over ontwikkelingen in de mediamarkt, is adviseur, strateeg en onderzoeker in de offline en online mediamarkt. Onderhoudt een weblog met de veelzeggende naam Mediaonderzoek.nl. Presenteert regelmatig op diverse nationale en internationale congressen en organiseert maatwerk workshops voor grote en kleine klanten.

Categorie
Tags

1 Reactie

    jeroenmirck

    Adformatie heeft rond die tijd even met Clockwork gebeld, maar zij gaven ook eerlijk toe dat er nauwelijks animo was voor het initiatief. Persoonlijk was ik al helemaal tegen, maar dat kwam omdat ik die dag jarig was en natuurlijk graag wat e-cards wilde ontvangen… 😉


    5 januari 2006 om 13:05

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!