Webloggers kijken in hun glazen bol

Webloggers kijken in hun glazen bol

Weblogs braken in 2004 definitief door. Het heetste nieuws vind je vaak het eerst op deze meestal bijzonder goed ingevoerde websites. ReclameWeek vroeg drie bloggers om op hun terrein eens stevig in het koffiedik te roeren. In RW van deze week schrijft Albert Treur over de veranderingen in de tv-markt, Frank Janssen over de veranderingen in communicatiegedrag (met name bij jongeren) en Michiel Pot voorspelt dat 2005 het jaar wordt van de samenwerking tussen traditionele en gespecialiseerde marketingbureaus.

Niels, komt het artikel nog ergens online te staan? Wordt toch echt tijd dat ReclameWeek een eigen website krijgt :-)

Update 14-01:

Artikel uit ReclameWeek is hier (pdf) te downloaden.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Marco, mail vanmiddag de pdf naar je. als je daar wat mee wilt doen...

    binnenkort meer nieuws over een RW website.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.