Webloggers kijken in hun glazen bol

13 januari 2005, 14:49

Weblogs braken in 2004 definitief door. Het heetste nieuws vind je vaak het eerst op deze meestal bijzonder goed ingevoerde websites. ReclameWeek vroeg drie bloggers om op hun terrein eens stevig in het koffiedik te roeren. In RW van deze week schrijft Albert Treur over de veranderingen in de tv-markt, Frank Janssen over de veranderingen in communicatiegedrag (met name bij jongeren) en Michiel Pot voorspelt dat 2005 het jaar wordt van de samenwerking tussen traditionele en gespecialiseerde marketingbureaus.

Niels, komt het artikel nog ergens online te staan? Wordt toch echt tijd dat ReclameWeek een eigen website krijgt 🙂

Update 14-01:

Artikel uit ReclameWeek is hier (pdf) te downloaden.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    niels

    Marco, mail vanmiddag de pdf naar je. als je daar wat mee wilt doen…

    binnenkort meer nieuws over een RW website.


    14 januari 2005 om 08:11

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!