Weblogs en Direct Marketing

28 maart 2006, 21:30

Weblogs en Direct Marketing

Samen met Anton van Elburg (Emerce), Wim van der Mark (IDMK) en Geert-Jan Bogaerts (Volkskrant), was ik vanavond te gast op de thema-avond van de Direct Marketing Vereniging DeMeter met dit keer als onderwerp weblogs en direct marketing. Een interessant thema met verrassende sprekers die ieder vanuit hun eigen achtergrond de do’s en don’ts van webloggen toelichten. Voor geinteresseerden heeft Robert de Boer uitvoerig verslag gedaan op Eventblogs.nl.

Erg leuk om eens met mensen vanuit een andere marketingdiscipline van gedachten te wisselen over de mogelijkheden van weblogs. Ook erg leuk om te zien dat direct marketeers als Martijn van de Heuvel, Polle de Haagt en Wim van der Mark inmiddels besmet zijn door het blogvirus. Wim, nog bedankt overigens voor een exemplaar van je boek Overtuigend & Interactief Schrijven. Of ik er bij het bloggen wat mee kan weet ik niet, maar ik zal het met plezier lezen!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    Arash

    Ben benieuwd wat je van “Overtuigend & Interactief Schrijven” vindt.

    Zijn hier al reviews van?


    29 maart 2006 om 04:04
    Robin J. Riemslag

    Marco, dank voor jouw positieve post over en positieve bijdrage aan deze succesvolle DeMeter-avond. We gaan nog zeker verder spreken over een samenwerking tussen Marketingfacts en DeMeter !


    29 maart 2006 om 09:05
    Polle

    Sterker nog … zelfs Polle de Maagt (met een M) is helemaal wild van bloggen


    30 maart 2006 om 05:17
    media

    Sorry Polle, het was laat dinsdagavond. Goede verslagen overigens van het event op je weblog!


    30 maart 2006 om 06:15
    Polle

    Thanks.

    No problem, denk dat het mijn handschrift was 🙂


    30 maart 2006 om 06:41

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!