Website gaat door waar tv-zender stopt

18 april 2005, 13:47

Sinds 11 april heeft tv-zender The Box een nieuwe jas met tussen 17.00 en 20.00 uur als belangrijkste programmablok: Alex on the Box. De zender richt zich voortaan op meiden tussen de 16 en 24 jaar. Met www.alexonthebox.nl is tegelijkertijd de digitale zus online gegaan.

De website gaat door waar de televisiezender stopt. Zo is met het onderdeel ‘Alex on Topics’ een multiculturele hangout gecre?erd voor meiden. Daar kan verder worden gepraat over nieuwe, dagelijks wisselende, topics van de tv-zender. De vorm mag rauw zijn, maar respect blijft het kernwoord.

Verder zijn op de website exclusieve beelden te zien van de nieuwe serie Alex FM, die alleen gemaakt zijn voor internet. Bovendien kan via twee webcams live worden gegluurd naar het leven op radiostation Alex FM.

Met Alex on the Box heeft MTV Networks een platform voor meiden op zowel internet als tv. Een plek tussen fictie en realiteit waar eerlijkheid en echtheid vooropstaan. Een plek die er in deze stijl niet was.

Bron:

Persbericht Satama

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    evroekel

    Eh..ik heb nog niets op tv gezien, maar gezien de website…

    Alex is dus geen jongen of begrijp ik het niet goed?


    18 april 2005 om 13:54
    media

    Je valt ook niet in de doelgroep Erik 😉


    18 april 2005 om 14:12
    evroekel

    Nee, snap ik, maar heb toch het gevoel dat ook de meiden tussen de 16 en 24 jaar bij Alex in eerste instantie aan een jongen denken.


    18 april 2005 om 15:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!