Websites Sanoma Men’s Magazines en TVGids.nl naar Ilse Media

31 maart 2005, 12:03

Ilse media BV breidt per 1 april haar portfolio uit met de websites van de mannenbladen van Sanoma Men?s Magazines (SMM) waaronder het populaire Autoweek.nl, Playboy.nl en Sportweek.nl. Op diezelfde datum voegt ilse media ook TVGids.nl , een website van Programma-bladen AKN, aan haar netwerk toe.

Door de netwerk uitbreiding met de kwalitatieve websites van SMM vergroot ilse media haar online bereik onder de ?moeilijk te vangen? mannen tussen de 18 en 55 jaar. De SMM titels sluiten goed aan op het populaire NU.nl, dat sinds haar oprichting in 1999 vooral onder hoogopgeleide jonge mannen ??n van de favoriete websites werd. De mannensites van ilse media genereren gezamenlijk ca 160 miljoen pageviews per maand. De SMM titels zijn verantwoordelijk voor een stijging van ca 20% in de maandelijkse pageviews binnen dit segment.

Auke Visser, Directeur SMM: “Strategisch gezien wordt internet steeds belangrijker voor Sanoma Men’s Magazines. Al onze tijdschriften zijn actief op het net met als absolute topper www.autoweek.nl, waar we maandelijks meer dan 30 miljoen pageviews genereren. De verkoop van buttons en banners brengen we met veel vertrouwen onder bij Sanoma

Uitgevers dochter ilse media. Een uiterst professioneel bedrijf met veel kennis van dit zeer dynamische marktsegment.”

Met TVGids.nl voegt ilse media een belangrijke infotainment site met de meest actuele overzichten wekelijks 16.000 tv-programma?s op meer dan 50 zenders in binnen- en buitenland toe aan haar netwerk. TVGids.nl is met ruim 1 miljoen unieke bezoekers per maand een goede aanvulling voor adverteerders op de bestaande informatieve en entertainment sites van ilse media, waaronder Download.nl en Cu2.nl.

Marita van Wijngaarden, Sales Manager: “Voor adverteerders betekent deze portfolio uitbreiding dat ilse media steeds meer voor hen kan betekenen. Door ons te ontwikkelen tot ?one-stop-shop? op het gebied van internet advertising kan een adverteerder bij ons terecht voor het bereiken van elke doelgroep en het realiseren van elke (bereiks-)doelstelling.”

Bron:

Persbericht Ilse Media

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!