Week 22/2013 Viral Friday: Samsung, Nike & Buzzfeed
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare en ViralBlog, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week video's van Samsung, Nike & Buzzfeed. Heb je een tip? Stuur 'm op!
All eyes on the S4
Samsung is terug met een nieuwe virale hit. Om een nieuwe Samsung Galaxy S4 te winnen is de uitdaging om gedurende 60 minuten niet weg te kijken van een scherm. Klinkt makkelijk toch? Misschien was het makkelijker als het hele station van Zürich niet zou samenwerken om je af te leiden. Het resultaat is een grappige en authentieke video. Samsung scoort wederom punten en de 2,6 miljoen views bewijzen dat veel mensen het leuk vonden.
Nike Football: Hypervenom delivered to Neymar Jr.
Nike plaagt ons al een tijdje maar het mysterieuze Hypervenom pakketje werd eindelijk geopend door niemand minder dan Neymar Jr. Een geweldige manier om die nieuwe generatie van Nike voetbal te introduceren. De video heeft al 1.7 miljoen views in maar vier dagen!
12 Signs You Might Be Addicted To A TV Show
De mannen van BuzzFeedVideo herkende de populariteit van sommige shows. Niet Breaking Bad, niet The Walking Dead maar Game of Thrones inspireerde deze grappige video die na een week al 1,6 miljoen views heeft. Twaalf rare maar toch herkenbare signalen waar wij ons misschien allemaal in kunnen herkennen.
IBIZIOUS ENERGY DRINK
Ibizious Energy Drink, een drankje dat niet bestaat behaalt de 4e plek deze Viral Friday. Het is een promotiefilm voor een nachtclub in Ibiza genaamd: Matinee. In de vreemde maar toch goed geproduceerde video staan de jaren 80 centraal en de promoclip blijft je zeker bij.
Coca-Cola Sharing Can
Het bewijs dat geluk verdubbelt als je het deelt. Via een nieuw concept genaamd 'Coke Friendship Can' probeert Coca-Cola de wereld te verbeteren. Het is een blikje dat zich splitst in tweeën met een simpele beweging. Dit innovatieve blikje levert ons een heerlijke video die al 250.000 views heeft in maar twee dagen.