Week 52/2012 Viral Friday: YouTube, Golden Eagle en Rap Battles
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Google, SPCA en MINI & Expedia. Heb je een tip? Stuur 'm op!
Rewind YouTube Style 2012
Nummer 1 van deze week is een mash-up van de beste video's van 2012, rechtstreeks van YouTube. Met video-beroemdheden zoals PSY, RyanHiga, AlphaCat, MysteryGuitarMan en nog veel meer, het heeft nu al meer dan 32 miljoen views binnen 4 dagen! Geniet van de meest populaire video's van 2012 in 1.
Golden Eagle Snatches Kid
Deze video ziet er bijna echt uit, maar het is in feite een school project van drie animatie en digitale vormgeving studenten uit Montreal, Canada. Toch hebben zij een meesterwerk afgeleverd, die 23,6 miljoen keer werd bekeken in slechts 4 dagen.
Mozes vs Santa Claus – Epic Rap Battles
Epic rap battles komen altijd met een geweldige combinatie van bekende mensen – fictief of echt. Deze keer is het Lion Snoop als Mozes en Santa Claus, de video heeft meer dan 18,5 miljoen views in een week!
Fruit Ninja In Real Life To Dubstep!
Halfbrick Studios, de makers van Fruit Ninja en andere eenvoudige maar zeer verslavende games kunnen gelukkig zijn. Hun video gemaakt door Scott & Brendo heeft het naar 2,3 miljoen views gebracht in 4 dagen, een leuke manier om aandacht te krijgen.
The Fastest Christmas Song In The World
Nu Kerstmis om de hoek is, komen de kerstliederen en kerstgroeten overal vandaan. Hierop inhakend kwamen BMW Zwitserland en Draftfcb Zürich met het geweldige idee om de nieuwe BMW M135i te promoten met de snelste kerstkaart ter wereld (560 pk seizoen groeten). De video heeft meer dan 730.000 views binnen een week en tilt de klassieke “Jingle Bells” song naar een next level!
krijgen dek helden hack avilable om onze link te genieten van dit spel door hack ..