What’s trending in branding #ADV
“De laatste tijd word ik, drs. Andy Mosmans, nogal eens gevraagd om te vertellen over de laatste ontwikkelingen in branding. Ik ontwikkelde zodoende de presentatie ‘What’s trending in branding’. Over merken en hoe zij moeten en kunnen innoveren. Een sterk merk worden is een, het blijven is twee.“ Op donderdag 8 oktober spreekt Andy op het evenement ‘Destination: Future’ over branding binnen de context van digitalisering en marktontwikkelingen. Wil je hierbij aanwezig zijn? Meld je dan snel aan!
In een wereld die lijkt te draaien om big data, waardecreatie en netwerk economieën, stelt AOG School of Management de ‘hoe’-vraag. Hoe zet u big data in bij waardecreatie? Hoe hebben veranderende verdienmodellen invloed op uw marketing? En hoe blijf je een sterk merk binnen de netwerkeconomie? Tijdens het inspiratieseminar ‘Destination: Future’ op 8 oktober aanstaande, gaan we met onze sprekers op zoek naar antwoorden. We nemen u mee in nieuwe ontwikkelingen en geven u handvatten om verder te bewegen in uw eigen digitale transities.
Aanmelden?
U kunt zich aanmelden via het aanmeldingsformulier. Kosten voor deelname zijn € 75 per persoon. Alumni en deelnemers van AOG School of Management en hun introducees betalen slechts € 50.
Graag tot ziens op 8 oktober!