Whitepaper – Customer-driven Online Engagement #ADV
Trouwe klanten dankzij gepersonaliseerde content
Elk merk werkt online aan het uitbouwen van een trouwe klantenkring. Maar helaas doen veel bedrijven dat nog via de traditionele aanpak: ze zenden één boodschap naar hun hele doelgroep, ongeacht het kanaal waarop iemand zit en het aantal keren dat hij jouw kanalen al heeft bezocht. Maar het is veel effectiever om iedere online bezoeker persoonlijk relevante content aan te bieden.
Trouwe klanten dankzij gepersonaliseerde content
Elk merk werkt online aan het uitbouwen van een trouwe klantenkring. Maar helaas doen veel bedrijven dat nog via de traditionele aanpak: ze zenden één boodschap naar hun hele doelgroep, ongeacht het kanaal waarop iemand zit en het aantal keren dat hij jouw kanalen al heeft bezocht. Maar het is veel effectiever om iedere online bezoeker persoonlijk relevante content aan te bieden. In deze whitepaper leer je:
-
Hoe je van passerende bezoekers trouwe klanten maakt
-
Welke principes uit het offline klantcontact ook online goud waard zijn
-
Hoe je gepersonaliseerde content op alle online kanalen aanbiedt