Wie stout is krijgt de roe, wie goed is een boek: Sintermarketing geeft je 15% jaarboekkorting #adv
De Sint is in het land dus dan is het tijd dat ook wij ons Sintermarketing-pak aantrekken – of is het Marketingklaas? – en de daken opgaan om Marketingfacts Jaarboeken door jullie schoorstenen heen te gooien. Hyperpersoonlijk en data gedreven natuurlijk. Dus wat schijnt er door de bomen? Een kortingscode die recht geeft op 15% korting op een Marketingfacts Jaarboek: het ideale cadeau voor je relaties of collega’s. Of allebei natuurlijk.
Dus leg die zak pepernoten weg, laat de marsepein voor wat het is en druk op de onderstaande knop, want wie stout is krijgt de roe en wie goed is een boek. En gebruik de code ‘marketingklaas’ voor die korting.
Lieve Sintermarketing, doe mij zo’n boek
Over het Marketingfacts Jaarboek
In 11 hoofdstukken en 5 hot topics verkennen we alle actuele onderwerpen van online marketing anno 2017. Dit jaar besteden we extra aandacht aan de moderne marketingorganisatie en de inzet van analytics. Natuurlijk behandelen we ook alle relevante kanalen en trends. Lees hier meer over de inhoud van het nieuwe Jaarboek.