Wie wil spreken over ‘Driving Traffic’ in Denemarken?

1 mei 2006, 10:09

Ik werd benaderd met de vraag om te spreken over ‘Driving Traffic’ op de Berlingske’s internal digital conference. Maar, ik weet zeker dat er tussen de Marketingfacts bezoekers meer gespecialiseerde experts te vinden zijn op dit gebied. Vandaar bij deze namens Marco en mijzelf een oproep aan alle ‘Marketingfacts bezoekers’. Denk jij de Denen wat te kunnen bijbrengen over ‘Driving Traffic’; online marketing en omgaan met de statistieken die je tot je beschikking hebt bij internet marketing? Dan is dit misschien wel een leuk uitje.

Berlingske Officin is de grootste ‘News Paper Group’ in Denemarken, met een brede portfolio van (digitale) merken en producten. In Nederland zijn we wat verder op het gebied van online marketing en de Denen vinden het dus erg interessant om juist vanuit hier een spreker uit te nodigen.

De conferentie vindt plaats op woensdag 17 mei en donderdag 18 mei. De workshop ‘Driving Traffic’ zal plaatsvinden op de woensdagochtend bij Berlingske Officin, in Kopenhagen – Denemarken. De conferentie wordt georganiseerd voor werknemers van het bedrijf, waaronder: Executives, Sales Managers, Editors, Business Developers en andere managers van Digitale merken. Naast marketing wordt tijdens de conferentie ook aandacht besteed aan online sales en contentmanagement / redactie.

Ik heb beloofd ‘ns rond te vragen en op deze weinig traditionele manier doe ik dat dus bij deze. Heb je interesse? {encode=”lianne.van.der.kruk@ilsemedia.nl” title=”Laat me dat dan weten”}.

Lianne van der Kruk is sinds juni 2007 werkzaam bij ilse media dochter newrulez 'the youth interaction company'. newrulez is een 'mediabedrijf nieuwe stijl', waar wordt geopereerd op het raakvlak tussen marketing en media. Newrulez ontwikkelt en exploiteert sites voor en door jongeren, waaronder onder andere: Kaboem.nl, Cu2.nl, Shopgirl.nl, Fancy.nl, Extrafris.nl, Partyscene.nl en Girlscene.nl. Voordat zij aantrad bij newrulez was Van der Kruk werkzaam bij ilse media in diverse marketing en development functies. In de laatste vier jaar als manager marketing en communicatie. Projecten: Invoering nieuwe Corporate ID voor ilse media (de vingerafdruk) Opzetten & ontwikkeling cursus Crossmedia A in samenwerking met SRM (start januari 2007) Consumenten marketingcampagne voor Startpagina (de fluisteraar, het restaurant en acupunctuur commercials, 2006) Sponsoring van de Dam tot Damloop door Startpagina Alle persberichten van ilse media Opzet van STIR en verdere ontwikkeling (mede-initiatiefnemer en oud bestuursvoorzitter) ilse media events: ilse media offline (2005) en ilse media 2.0 (2006) Sponsoring door ilse media van Picnic '06 TV-campagne voor ilse mail (januari 2004) Zoek het zomerwoord - zoekactie op ilse.nl (2003) Aanlevervoorwaarden - onderhandelingen tussen 5 internetexploitanten en PMA digital Voordat ze bij ilse media kwam werken werkte Lianne van der Kruk in Moskou bij Independent Media. Daar viel de website van de Moscow Times (www.themoscowtimes.com) onder haar verantwoordelijkheid. "Ik heb letterlijk met de voetjes in de modder de ins en outs van internet geleerd. Zakendoen met een Russische programmeur, die al mijn mailtjes eerst door een vertaalprogramma moest halen leerde mij een stuk meer over mijn eigen vak: communicatie. Wil je leren to the point te communiceren? Dan is dit echt een aanrader :-)"

Categorie
Tags

4 Reacties

    Peter

    Is dit een betaalde presentatie (o.a. reiskosten) Lianne?


    1 mei 2006 om 11:29
    LianneK

    Het lijkt mij dat die betaling onderhandelbaar is. Aangezien ik nog geen concreet aanbod heb heb ik hier verder geen informatie over. Maar, ja, ik ga er wel vanuit.


    1 mei 2006 om 13:49
    media

    Hmmm, jammer dat het op zo’n korte termijn is anders had ik wel interesse gehad in een betaalde trip naar Denemarken.


    1 mei 2006 om 17:23
    LianneK

    Blijkbaar is het voor meer marketingfacters te korte termijn Marco, want ik heb nog geen enkele echte reactie binnen. Dat verbaast me eigenlijk wel!


    2 mei 2006 om 10:15

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!